Byron @ Cluj (08.11.2007)

Byron si-au lansat albumul de debut – Forbidden Drama – in 12 octombrie si apoi au inceput un turneu de promovare prin tara. Am asteptat cuminte sa vina seara de 8 nov sa ajunga la Cluj. N-a vrut sa vina nimeni cu mine asa ca am mers singura. Dar a meritat din plin🙂

Inceputul concertului a fost anuntat de sunetul unui clopotel, au aparut trupetii si au inceput concertul cu prima piesa de pe album, Fake Life. Au continuat in ordine pana cand au terminat actul I si au facut pauza…cu Angels and Clowns. Mi-am amintit evident de ultimul concert Kumm cu Dan la voce, in vara lui 2005, in Vama Veche. Au reluat cu actul II, Dan a specificat ca Losing Control e inspirata de locul in care cantau – Music Pub – varianta veche. La sfarsitul actului au cantat o piesa noua care suna foaaarte bine🙂. Dupa ce au terminat de cantat albumul, mi-au reconfirmat ca mi-e foarte dor de Kumm-ul vechi (nu ca nu mi-ar place Byron sau formula noua Kumm, e vorba doar de mostalgii) cantand 1000 de chipuri (si mi-am amintit de filmuletul asta). Si dusi au fost.

La insistentele publicului s-au intors de 2 ori, prima data Dan a prezentat trupa si fiecare a avut spatiul lui de solo ca sa demnstreze cat de misto is ca instrumentisit! – pe fundalul muzical al piesei Get Off Prince (mi-am aminitit de cand canta Cristi in Antic cu Ultimu` Nivel si se prosteau pana efectiv nu ii mai tineau puterile – old Baia Mare memories)

Dan

6fingers

Cristi

Szabi

Costin

 

La al 2lea bis au cantat Lazy, spre bucuria mea, pentru ca imi pierduse toate sperantele ca o sa o mai cante, si apoi chiar au plecat.

Imi pare rau ca nu au cantat mai mult, mi-era dor sa aud un Paranoid Android sau un One Time coveruit de ei, dar deh, ma bucur ca au cantat tot albumul😀

Sunetul mi s-a parut foarte bun, atmosfera faina, totusi ma asteptam sa fie mai mult lume. Probabil inca nu se stie asa de multe despre aceasta noua trupa.

Care are ocazia sa mearga sa vada un concert Byron, sa nu ezite!

Later edit: Bonus, puteti vedea Byron cantand piesa noua aici (a se scuza instabilitatea mainilor care o tinut aparatul😀 )

About cherrypick


17 responses to “Byron @ Cluj (08.11.2007)

  • Terente

    Am fost la acest concert si a fost unul pe cinste! Am nimerit intamplator – m-a adus o gagica, careia ii place kumm, muzica carora ma cam adoarme (io sant cu rautatile!) si care voia sa-l vada pe byron cu noua lui trupa. Primu lucru de mentionat a fost sunetu – n-a mai fost asa de clar niciodata-n Cluj – se auzea si ce canta ala cu vocea! A fost tare de tot! Tobosaru – beton! Claparu – zici ca avea 7 degete nu 6! Byron cu vocea – excelent! Chitaristu a facut niste solouri foarte inspirate, mai ales pe blues-uri. Basistufoarte asezat cu toba, foarte balansat si cu bun gust! Fara urlete aiurea corect pe ton (am si un pic l’ecole de la music!) Au facut si o piesa care mi-a placut foarte tare! (cre ca se numeste loosing control, ceva despre bomba aia de club!) In rest cam multe schimbari de ritm in muzica lor, dar destul de interesant. Poate imi iau si eu albumul lor.

  • cherrypick

    Am observat si eu chestia cu sunetul. Cu vreo o luna in urma am vazut Kumm in acelasi loc, dar sunetul la Byron a fost sesizabil superior. Deci se poate😉
    Si da, piesa de care zici e Losing Control🙂

  • transp

    pacat ca nu pot vedea piesa noua pe youtube, ca-s la munca… damn…
    cred totusi ca e vorba de „Blinded By Sunshine”😀
    e aceeasi ordine in playlist ca si la Bucuresti, deci n-am cum sa dau gres
    asteptam aniversarea de 1 an, in Clubul Taranului, sper sa vina o groaza de lume sa-i vada pe baetz🙂

  • cherrypick

    Dap, apare vers cu „blinded by sunshine” That should be it. Doar ca nu au mentionat cum ii zice🙂 Ah, si e pe trilulilu nu pe youtube😛

  • transp

    ot acelasi sentiment si cu triluliu’, din pacate😦
    bine ca de-acasa pot sa-mi ascult playlistu :)))

  • cherrypick

    Presupun ca esti sigur de numele piesei. Nu de alta, da sa schimb numele din „piesa noua” :))

  • transp

    da mai, asa-i zice, sigur sigur cel mai sigur🙂

  • Lucian

    Referitor la intrebare,sincer sa fiu, pe youtube nu scrie nimic, iar din ce se aude e radio Stil …something…iti care nume de radio se intalneste in mai multe orase din tara..deci nu pot sa ti spun ce zice omu ala despore Ducu Bertzi…esti maramureseanca?:)…

    Despre Byron numai la superlativ.Astept cu prea mare nerabdare sa i vad live.Felicitari pt precocitate!:))

  • cherrypick

    Din Baia Mare de loc🙂

    Sa mergi la concert Byron daca ai ocazia. O sa merite!

  • em

    damn … ar fi trebuit si eu sa ajung la concertul din cluj, dar nu s-a putut. asa ca am venit frumos acasa (arad) si i-am vazut. si ai dreptate, chiar ca a meritat din plin.
    ah, si daca mai au concert in cluj si nu vrea nimeni sa mearga cu tine, sa ma anunti. sunt in aceeasi situatie😛

  • muflonul

    Straniu: sa te adoarma Kumm si sa-ti placa Byron. Inca un mister insolubil… Si aici chiar nu sunt cu rautatile: Byron – plictisitor. Kumm – ftw.
    Si acum ma retrag ca sa fiu linsezat de fanii hipioti😉

  • cherrypick

    :)) fiecare cu parerea lui. Eu nu ma astept sa placa tuturor ceea ce imi place mie.

  • Luna Amara @ Cluj (24.11.2007) « Babylon Noise

    […] ramas iar – ca si dupa concertul Byron – uimita cat de misto e sonorizarea in sala asta noua de concerte, asa ca un rand de aplauze pentru […]

  • Byron @ Cluj again (21.02.2008) « Babylon Noise

    […] vin aşa rar pe aici să cânte, dar noah, mai bine de 2 ori pe an decât deloc. Nu i-am mai văzut din noiembrie când toată lumea m-o abandonat şi am fost […]

  • sunetesimuzici

    Concert Byron in Arad again!

    30 mai 2008 @ Club Frontiera

    Spread the news!
    🙂

  • sunetesimuzici

    ok….n-am pus postu’ complet😀

    21 mai @ Club Bunker – Timisoara

    30 mai @ Club Frontiera – Arad

    31 mai @ Cafe-Teatrul Play – Craiova.

    Corectam.😛

Lasă un răspuns

