Et tout ira bien là… le vent nous portera

Si uite ca ma trezesc ca ma uit – iar – pe repeat la un clip. Cum sa nu fac asta cand am combinatia ideala care ma face sa stau cu ochii in monitor.

Linia melodica sustinuta de chitara lui Manu Chao + vocea lui Bertrand Cantat interpretand niste versuri care ma fac tot timpul sa ma las dusa de vant + videoclipul in sine cu peisajele si personajele (care au o frumusete aparte, de la cea fizica pana la cea a gesturilor si – de ce nu – a hainelor, mai ales bluza in dungi) misto = Noir Désir – Le vent nous portera, una din piesele alea magice, care le poti tine pe repeat fara sa iti dai seama ca ai ascultat-o de 10 ori.

Eu nu am obsesie cu plajele, marea nu ma cheama la ea in fiecare vara – de fapt, am fost de 4 ori in 20 de ani -, dar cand vad clipu asta si pe mine ma apuca un dor nebun de valuri, de briza, de tot ce inseamna mare.

Enjoy!

Am ales intentionat varianta subtitrata in engleza pentru cine o scartaie cu franceza.

P.S. Marius nu da play ca iar nu scapi de obsesie cateva zile.

About cherrypick


6 responses to “Et tout ira bien là… le vent nous portera

Lasă un răspuns

