Agua de Annique – Air

Din momentul cand Anneke a anuntat ca nu va mai face parte din trupa The Gathering, am asteptat nerabdatoare albumul de debut al noii ei formatii, Agua de Annique.

Agua de Annique - Air

Albumul e ok, dar ma asteptam la cu totul altceva. Daca imi dadea cineva sa ascult Air fara sa-mi spuna cine canta, ziceam fara sa stau pe ganduri: The Gathering, ceea ce in contextul de fata nu mi se pare un lucru foarte bun. Ce rost mai are sa pleci dintr-o trupa daca faci una care sa sune exact la fel cu precedenta? Ma asteptam la ceva cu un sound diferit, oarecum speram ca Anneke o sa se orienteze spre ceva mai trip-hoppish.

Sper ca pe urmatorul album (cand si daca o sa existe) o sa aiba un stil propriu, mai bine definit.

Agua de Annique – Beautiful One

Lasand asta la o parte, albumul suna bine, coperta nu-mi place, si nici culoarea parului lui Anneke.

Primul videoclip oficial este la piesa Day After Yesterday, si se poate viziona aici

About cherrypick


2 responses to “Agua de Annique – Air

  • thyagony

    Mai degraba, din momentul in care Anneke a anuntat ca nu va mai face parte din trupa The Gathering, astept cu nerabdare urmatorul album al celor ce au ramas in trupa, ei promitand inca de la inceput ca or sa schimbe stilul, ca vor incerca altceva.
    Destul de trist, nu-mi place cum suna Agua de Annique, n-am ascultat pana acum, dar nici curiozitatea nu a fost asa de mare.
    Beautiful One ma duce cu gandul la…Mortal Love, tot e bine🙂

  • cherrypick

    Eh, mi-o ramas si mie speranta ca The Gathering o sa scoate ceva misto.

Lasă un răspuns

