A cracked smile and a silent shout

Pe la sfaristul lui 2005, inceputul lui 2006 (nu imi amintesc exact cand), eram acasa in BM si ma uitam la tv fascinata. Mi se intampla de putine ori, dar acum ma uitam la asta. Am inceput sa notez versuri in telfon, sa pot sa identific piesa cand ajung la calculator cu net. Am constatat ca e José González. Am luat albumul lui, m-am bucurat vreo o saptamana de el – excesiv chiar, dar a meritat pentru ca e un album foarte misto – si apoi m-am pus sa-i caut videoclip. Spre surprinderea mea, la un search pe youtube am gasit si asta.

Desi eram convinsa ca variata electro e coverul, am zis totusi ca dau un search sa vad ce si cum. Cu uimire am constat ca The Knife era originalul, si varianta lui José coverul. Pentru ca mi se parea ca suna interesant,am zis ca le dau o sansa si am luat tot albumul Deep Cuts.

The Knife

Asa am inceput eu sa-i ascult pe excentricii frati suedezi Karin si Olof Dreijer.Dupa ce am digerat albumul asta, am luat si celelalte doua, Silent Shout si The Knife. Am avut o experienta tare placuta cu ei, apoi, din cauza ca am dat de tot mai multa muzica au fost uitati printre foldere.

Pentru ca vara asta m-am reintalnit cu o mai veche iubire a mea, What Else is There a celor de la Röyksopp, mi-am amintit iar de The Knife – asta binenteles pentru ca vocea feminina din amintita piesa apartine Karinei – si m-am reindragostit de ei. Sunt ciudati si intunecati, au versuri nebune, sunete la fel. Apar pe scena si in poze cu masti pe fata pentru a nu se arata publicului, fac clipuri ciudate. Nu inteleg de ce nu se pune muzica lor in locurile unde se danseaza, pe astfel de ritmuri ai putea cu greu sa stai locului.

Am vazut si dvd-ul live Silet Shout si am ramas cu gura cascata. Oamenii astia stiu sa faca show. Vreau concert The Knife!

 

Luati si ascultati piesa cu unele din cele mai misto versuri🙂

The Knife – Marble House

About cherrypick


3 responses to “A cracked smile and a silent shout

  • bluefox

    adevarat….eu nu auzisem niciodata de ei, cand intr-o zi ca oarecare am auzit in masina unui prieten melodia „pass this on” de pe albumul „deep cuts”. mi-a placut la nebunie… Ulterior am luat albumul deep cuts care are unele melodii foarte reusite cum ar fi: got 2 let you, hearbeats, you make my charity….i was astonished. un concert The Knife in Romania ar fi extrem de motivant pentru mine si as veni in orice parte a tarii ar avea loc. asteptam cu nerabdare noi albume. Favourite song: The Knife – Pass this on (Deep Cuts 2003) Daca aveti informatii sau stiri despre un eventual concert, va rog contactati-ma. Multumesc.

  • cherrypick

    Din păcate îs o trupă scumpă la vedere. În 2006 o făcut un turneu, de pe urma căruia o folosit materiale să scoată DVD-ul „Silent Shout: An Audio Visual Experience”
    Trebuie neapărat să-l iei şi să-l vezi. E superb.
    Deocamdată, din câte ştiu eu, nu au nimic plănuit. Nici album, nici concerte. Şi eu aştept cu nerăbdare noutăţi. Şi când o să am, blogul ăsta e primul loc unde o să le pun.

  • Uncover our heads and reveal our souls « Babylon Noise

    […] ianuarie 13th, 2009 Acum un an şi ceva vă povesteam puţin de trupa ce-mi bântuia playlistu, The Knife. Aşa că acum simt musai nevoia să vă anunţ că jumătatea feminină a duo-ului, Karin Dreijer […]

Lasă un răspuns

