Random

Am scos o gramada de albume in ultima saptamana si am apucat sa le ascult de cateva ori. Am ajuns la concluzia ca 2007 e mult mai misto decat 2006 din punctu asta de vedere (cel putin in ceea ce ma priveste). Chestii care mi-o atras in ultimu timp atentia:

  • Cue – Wedding Song

Mi s-o parut foarte irish, de fapt is din Texas. Un album instrumental dragut; totusi, nu am fost asa impresionata de el ca Diana

  • Dax Riggs – We Sing of Only Blood or Love

Frontmanul Deadboy and the Elephantmen. Un album foarte dragut, seamana mult cu ce o scos cu DatE.

  • José González – In Our Nature

Nice, dar parca parca mi-o placut mai mult Veneer. Parerea asta s-ar putea sa se schimbe dupa cateva ascultari, avand in vedere ca l-am ascultat doar de 2 ori.

  • Múm – Go Go Smear The Poison Ivy

Clar, din punctul meu de vedere, cel mai misto album al sus numitilor islandezi, desi e fara membra fondatoare si solista Kristín Valtýsdóttir.

  • Rumskib – s/t

Shoegaze din Denmark. Nu cine stie ce, dar merge.

  • The Pirateship Quintet – s/t (ep)

Instrumentali foarte foarte misto. I-am luat pentru ca mi-o placut artworku si apoi am vazut ce afise misto au pentru concerte. Din fericire, am nimerit-o si cu muzica😀

  • Travis – The Boy With No Name

Aproape la fel de reusit ca si The Boy WhoSelfish Jean are cel mai misto clip pe 2007 (din cate am vazut eu)

  • Riverside – Rapid Eye Movement

Dezamagirea pe anul asta. Ma asteptam la mai mult de la ei. Momente bune in piesele 02 Panic Room, Parasomnia si Ultimate Trip.

Plus, chestii mai vechi acum descoperite sau redescoperite

  • Aereogramme – My Heart Has A Wish That You Would Not Go (’06)

I-am luat pentru ca imi place Fishtankul cu Isis. Pentru cine nu stie ce e Fishtanku, sa se uite aici. Am dat de o chestie foarte misto😀

  • Audrey – Demo din ’03 si Ep din ’04

Am gasit in sfarsit materiale pre Invisible Forms, si mi se par mai misto decat materialul de debut. Cele 4 suedeze imi amintesc de Lampshade

  • Black Box Recorder – England Made Me (’98) si Facts of Life (’00)

Gasiti datorita uneia din obsesiile mele – Gilmore Girls. Belle and Sebastian-ish stuff

  • Röyksopp – The Understanding (’05)

Pentru ca What Else Is There e o piesa prea faina sa faca parte de pe un album naspa. Si evident ca am dreptate

  • Talk Talk – Spirit of Eden (’88)

Progressive/post-rockish cu un sound foarte misto. Ma mir ca n-am stiut mai repede de ei

postat de: cherrypick

About cherrypick


5 responses to “Random

  • julienbritnic

    recomandari uber-ok, desi din raftul cu ultimul gonzalez si mum nu ar trebui sa-ti lipseasca the latest liars si caribou. swedish indie-pop, brit-pop, indie-folk si indietronica, nu stiu cum se inteleg toate creaturile astea cu fantomele gotice din turnul artmania pe care le elogiai mai inainte😦

  • cherrypick

    Eh, multumesc.
    Si asta nu e tot. Merge si mai inspre electro – jazzy pe de-o parte si inspre metal pe alta. Se inteleg foarte bine in mintea mea. Piticilor le place sa se distreze pe genuri diverse de muzica. O sa caut si ce mi-ai zis acolo🙂

  • julienbritnic

    really? oh la la, ce menajerie e la tine acolo :S pe de alta mana, ma dau si eu acum in noul balon colorat al lui beirut, what a trip, mind u!

  • cherrypick

    Eh, e haos organizat😀
    Si eu fac exact aceelasi lucru. E bine in balon🙂

  • catharticmedia

    frumoase recomandari si interesant blog. imi fac si datoria sa va intreb daca va intereseaza sa colaborati si cu catharticmedia.ro
    pt contact, ori mailul din profil, ori sunt informatii la mine pe blog

Lasă un răspuns

