Summer Tour 2007 – Ep1: Leaving on a Jet Plane

Plane
Am avut tot timpul frica de zbor desi visam deseori ca zburam. Erau vise „lungi” in care planam cu orele peste locuri si locuri, in general campuri pustii. Eram asemenea unui zmeu fara ancora, tot timpul in pericol sa cad, la prima schimbare de vant. Aceeasi stare am avut-o si cand am luat pentru prima data avionul. E clar ca am produs atata adrenalina incat aratam ca un soho dealer incarcat ore in sir cu heroina.
Iubeam norii…ascultam Sigur Ros… nu faceam altceva decat sa ma uit la cer.
De aceasta data i-am privit de deasupra, in drum spre cea mai tare experienta pentru un music junky ca mine – Rock Werchter. Asa ca am plecat sa-i intalnesc pe unii dintre cei mai tari dealeri de pe piata, capabili sa injecteze extaz in terminatiile acustice, simultan celor peste 200000 de dependenti, teleportati frenetic la miliarde de mile distanta de supradoza inumana.
Am fost intrebat daca nu am ajuns la saturatie, din punct de vedere muzical. Nu imi amintesc starile de la fiecare concert, desi poate unele nu m-au prins in cea mai buna dispozitie. Stiu doar ca de la primele acorduri Air, pana la finalul, FinalUL, FINALUL, doamneee…finalul! finalul celor de la Faithless am zburat.

Bjork & PJ Harvey – Leaving on a jet plane

postat de: baby lo noise


Lasă un răspuns

