Ce am mai facut…?!

…hmmm [post de bla bla bla-uri]

  • am dat 13 examene
  • am fost la Artmania si m-am vazut cu prieteni noi si vechi, o gramada de lume faina. Din concerte, cel mai mult mi-o placut The Gathering. Genial, genial – imi parea rau toata viata daca ratam concertul asta. Pe locul 2, Anathema (probabil nu m-o marcat atat de tare din cauza ca i-am mai vazut, si o fost mai misto prima data), pe 3 My Dying Bride – geniala vocea lui Aaron

The lovely lovely Anneke, Sibiu

Anneke Sibiu

 

  • am fost plecata o saptamana, cu 2 gb de muzica si baterie limitata (singuru motiv pentru care nu imi place iPodu – nu-l pot incarca decat de la comp.).

Chestiuni constatate cat am fost plecata:
Tv sucks. Most of the time. Am stat o saptamana cu televizorul si m-am saturat pana peste cap. Am urmarit 3 posturi, din care 2 pentru muzica: VH1 – care cred ca ii singuru post muzical care ii normal, si Fashion TV – pentru ca astia care fac show-uri pe catwalk aleg tare fain muzica (am prins printre altele Guns of Brixton de la Nouvell Vague).

What happened to Atomic? Nu o fost el un post excelent niciodata, dar imi aduc aminte cand era pe la inceputuri ca avea emisiuni specializate tare dragute, generice misto – acolo am auzit prima data Portishead, pe nu mai stiu ce generic. Aveau emisiunea aia de noapte – Insomnia – unde bagau trip-hop and related f faine, plus ca erau prezentatorii carismatici. Tot pe atunci dadeau in prostie Otherside de la Red Hot Chili Peppers, piese cu unu din cele mai misto clipuri (oh, the obsession😀 )

On other news, in ultima vreme ascult tot mai mult Björk (mdeah, mai mult ca de-obicei) si daca pana acum declaram oricand ca Vespertine e albumu meu preferat, ma gasesc in situatia de a nu ma putea hotari intre 5 (?! da, chiar 5) albume: Debut, Post, Homogenic, Vespertine si Volta (mdeah, stiu ca tocmai am enumerat cam jumate din discografia ei, dar e preaaaa misto *flying hearts emoticons*) Therefore, le-am pus ca fond de muzica permanent alaturi de niste Anathema, Marillion, Porcupine Tree si piesa geniala Orange Sky a lui Alexi Murdoch (care apare pe coloana sonora a de-asemenea genialului film Garden State) In plus, am descoperit un album de pe care stiam cam jumate din piese fara sa stiu cine, cum, ce, de ce canta *oh, my, blush, blush* adica Soft Machine de la Teddybears.

Si daca tot am zis ca Orange Sky e o piesa geniala, go on, convingeti-va🙂

Alexi Murdoch – Orange Sky

Pe de alta parte, desi BM e un oras micut si plictisitor, e al dracului de fain seara – e placut afara (23-24 grade), e putina lume pe strada, parcu mare e la fel de fain ca intotdeauna, orasul e tot mai curat🙂 Plus, I got to see the orange sky. De la balconu meu, evident😀

L.E. Se gaseste Smashing-u nou *doing the joy dance*

postat de: cherrypick

About cherrypick


Lasă un răspuns

