Work is fun

Audrey - Visible Forms

Azi, cum de foarte mult timp nu am mai patit, am avut mare spor la trebile ce le-am avut de facut. Si pentru ca fac aproape tot cu muzica, m-o incantat si mi-o crescut sporul albumele:

1. Howling Bells – Howling Bells (2006)

Highlight: Setting Sun

2. Audrey – Visible Forms (2006)

Highlight: Treacherous Art

3. Mi and L’au – Mi and L’au (2005)

Highlight: Study

4. Seabear – Singing Arc (2004)

Highligh: Drunk Song

5. Slowblow – Slowblow (2004)

Highligh: I Know You Can Smile

6. Amiina – Kurr (2007)

Highlight: Glámur

7. Bang Gang – Something Wrong (2003)

Highlight: Contradictions

postat de: cherrypick

About cherrypick


Lasă un răspuns

