Won’t you dance with me…

Cand eram prin liceu aveam ceva cu coverurile. Probabil am avut parte de multe experiente neplacute in ceea ce le priveste, am ascultat multe chestii proaste, care mi-o dat dureri de cap si mi-o facut piticii de pe creier sa strige in cor De ce!!!?!?!? Treptat s-o mai schimbat lucrurile, am dat si de coveruri foarte faine, care mi-o placut la fel de mult sau poate chiar mai mult decat variantele originale (desi cazul din urma e ceva mai rar).

Nouvelle Vague

Acum vreo doi ani am dat de Nouvelle Vague. Zicea cineva (chiar imi pare rau ca nu mai stiu cine) ca e obsedat de Teenage Kicks (The Undertones); curiozitatea m-o facut sa caut piesa. Mi-o placut, am cautat albumul (atunci era scos pe piata doar primul, Nouvelle Vague). L-am pus in playlist, tarziu mi-am dat seama ca unele piese le fresonasem vers cu vers. Am aruncat un ochi pe titluri si mi-am dat seama ca unele is piese celebre new wave/punk, ca Love Will Tear Us Apart (Joy Division), Just Can’t Get Enough (Depeche Mode) sau (This Is Not A) Love Song (Public Image LTD). Am cautat ceva informatii si am realizat ca este vorba de un album integral de coveruri (doar ca unele piese nu le stiam). Anul trecut o aparut si cel de-al doilea, Nouvelle Vague II sau Bande a Parte, care urmeaza reteta primului, avand ca ingrediente principale piese ca The Killing Moon (Echo and The Bunnymen), Dancing With Myself (Billy Idol) sau Heart of Glass (Blondie).

Nuvelle Vague e de fapt proiectul a doi muzicieni francezi, Marc Collin si Olivier Libaux, ajutati de cateva voci feminine: Anaïs Croze, Camille Dalmais, Phoebe Killdeer, Mélanie Pain si Marina.

De ce-mi plac? Pentru ca reusesc sa interpreteze niste piese intr-o maniera cu totul diferita; pentru ca vocile tipelor is atat de misto si se muleaza asa bine pe noile ritmuri bossa nova ale pieselor ca ti-i greu sa crezi ca-s niste coveruri; pentru ca merg foarte bine cu ploaia de afara sau cu o cafea buna intr-o cafenea faina; si lista mea ar putea continua🙂

Pentru o idee, aici e clipul la Dance With Me, cover Lords of the New Church, care mie mi se pare tare dragut.

postat de: cherrypick

About cherrypick


One response to “Won’t you dance with me…

Lasă un răspuns

