Spaceship, move slow!


Nu intamplator in ultimul timp am cautat sunete si armonii care sa imi provoace durere, sa-mi aminteasca ca regret constant lucruri, ca apoi inevitabil le uit (“pentru ca n-am cui sa le spun”), si ca ciclul este innoit iar si iar la intervale de timp. Spun nu intamplator pentru ca inteleg din ce in ce mai bine ca suntem construiti pe durere. Am cautat aparent doar o vaga angajare, insa curand am descoperit ca lucurile merg pana in profunzime, pana la angajarea totala. Pana la urma doar o chestiune de aprofundare si asimilare a durerii. Poate si de ratacire uneori. Insa Lady are dreptate: „Maybe if we scream they can hear us.”

Track1: Bellman – Spaceship, Move Slow!”

Track2: Mi And Lau – A Word In Your Belly

Track3: Björk – All is Full of Love

Track4: Sigur Rós – Vidrar Vel Til Loftarasa

Track5: Lady & Bird – La Ballade Of Lady & Bird

postat de: gorgeousao


Lasă un răspuns

