elucubra…

uai…

vin eu luni din valcea pe la 10 jumate seara … ii spusesem lui alex sa ia cd-u cu dark side.. sa-l ascultam la inceput asa… (el nu prea a vrut pt ca era original… si ma rog🙂 pana la urma a acceptat!)… plecam noi bine merci.. afara o vreme incredibila , aproximativ 5 fulgere pe secunda.. distribuite pe TOT cerul… si cu o lumina ireala…( datorata norilor foarte densi si apropiati de pamant presupun..) si.. in tot acest timp… am ascultat din nou.. albumu retraind concertul de la budapesta… as putea spune DEJA VU numa ca e prea „COOL” pentru mine!! chestia e ca… la 2-3 minute dupa ce s-a terminat albumul… vremea deja se schimbase… se terminase „magia”.. si incepuse ploaia. eh.. ce sa mai zic ca am ascultat (OH..) porcupine ca sa vad daca se potriveste cun vremea.. si mi-am dat seama ca nu prea.. (probabil ca la concert va fi altfel in varsovia😀 – apropo cine vrea sa mearga sa-mi zica ca va iau pe toti cu avionu…😛 ) dar sa nu deviem … n-as vrea sa arat lumii ce ascult eu.. ( de parca nu ar stii dar.. ) si da… am trait o adevarata aventura („haha… aventura.. ce sa zic..”) pe DEALU NEGRU cu un dark side of the „sky”… perfect .. aventura orgasmico-cosmico-galactica :)) … si e destul !

ascult lou reed – take a walk on the wildside si deja incep sa ma simt interesant si KEWL.. :))

Lou Reed -Take A Walk On The Wild Side

postat de: pineapplethief


Lasă un răspuns

